Känd från jobbet.



Efter många om och men hittade jag till butiken i Olofström. Lyckades med att låsa alla de 100 dörrar de hade. Trevliga kunder var det med, kanske kan bero på att det bara var hälften av de vi har här hemma. Det var tre stycken som kände igen mig, började prata om hur olika butikerna var. Lite roligt var det.

I dag har det blivit en morgonpromenad och ska snart ut och se om det går att sola lite. Nähä, molnigt som vanligt, strax ner till stan för att leta present till min broder som fyller 13. Grattis! I eftermiddag blir det kalas hemma i Mjällby. Och ett Grattis till Emma som i dag fyller 23 och min farbror som blir en mycket gammal man på 43 år.













Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag ska jobba på Sydöstran i Olofström. Kakor är bra, vi kan äta fler än en :)

2009-05-16 @ 11:03:47
URL: http://madelenelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0