Onsdag är det i dag.



Efter 30 minuters cyklande, började kl 07:15, fick jag mina naglar fixade av Victoria. Tackar för att jag fick slita dig ur sängen! ;) Sedan hann jag sola en timme innan jag åter igen överfölls av moln. Packade in allt och där står älsklingen med baguetter, lite fika så blir man på gott humör igen. Och en film. En lite mysig eftermiddag. Kvällsmat i Mjällby blev det, med paj som efterrätt! Fick släpa mig bort och städa, suck.  Tråååkigt. Nu planerar jag att ge bort min onsdagssyssla till min syster! om hon vill ha det?

Nu, efter ett trevligt långt samtal med Jenny, sitter jag framför Rent hus med en påse ostbågar medans gubben är på Mjällbymatchen.


Lite bilder på mig "hemma" i Mjällby.












Kommentarer
Postat av: Anonym

så du va hemma i mjällby.. gick förbi där igår kväll med Wiggo :-)

2009-05-14 @ 16:25:57
URL: http://livetmedemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0