Onsdag 200509.



När jag inte är anmäld till någon tävling så går träningen himskans bra, men nu. AAA. Jag är så arg på henne. Tänker inte prata med henne på hela dagen, som ett tjurigt litet barn  :P Säger jag höger går hon vänster, säger jag sitt så blir det ligg, allt tvärtemot vad jag vill! Måste avreagera mig lite, får väl ge mig på en pall på jobbet :P


Sitter och tittar lite på klänningar. Ska på bröllop i augusti så får väl börja leta nu innan man får fullt upp med massa annat. Det finns ett par fina på asos.com jag sitter och funderar på...

I eftermiddag blir det jobb till stängning igen.













Kommentarer
Postat av: Jennie

Fina loka. Nej, kommer nästa vecka ist! :)

2009-05-20 @ 11:56:12
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0