Fy på dig!



I går blev det uppletande med Linda och Jerker.  Hon hittade ju lite föremål och jag fortsatte att skicka ut henne, senil som jag är kom jag inte i håg hur många saker som låg ute. Till sist frågar jag var de andra sakerna ligger och vi kommer fram till att hon redan hittat alla sakerna... så här har jag skickat i minst 5 min utan att det finns något att hitta. Fy skäms matte!! Vi fick plantera ut en sak till som hon kunde hitta, stackarn. Sen blev det lite fritt följ. Massa bra tips som måste provas! =)

I dag har jag jobbat och nu får det bli lite vila innan jag tänkte lägga ett spår och i kväll ska vi på bio! New moooon =)














Kommentarer
Postat av: Jennie

Sötisloka :)

2009-11-22 @ 00:02:21
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Linda & Qrim

Hej!

Ja du vi kan alla bli anoingens virriga - men du! Loka skötte sig fin-fint på uppletandet och bara jobbade på trots det inte fanns mer att hitta - duktig vovve! ;-)

Kram Linda & co

2009-12-01 @ 13:12:32
URL: http://marhojs-qrim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0