090909



Det blev nästan fyra timmars träning i morse, helt slut :P Gick väldigt bra, måste verkligen ha någon som säger till mig vad jag måste göra och tänka på. Fast det blev också ett mindre lyckat uppletande, vet inte vad hon letar med inte är det nosen iaf. Springa kan hon!

Nyss hemkommen från en god middag i Mjällby och strax kommer Ebba hit då vi ska försöka ta oss igenom den fem timmar långa Stolthet och Fördom. Och till det blir det naturligtvis chips och dipp, choklad och mitt nya beroende: Mango! Mango i mängder :)

Ett par bilder på mig och mitt mörka hår, som inte är så hemskt som jag först tyckte :)












Kommentarer
Postat av: Anna

att ni bara orkar :)

2009-09-09 @ 21:00:37
URL: http://hjarterdam.blogg.se/
Postat av: Malena

Oj. Jag hoppas snart jag hittar gnistan igen att börja träna. Saknar de, men ORKAR inte just nu

2009-09-10 @ 04:12:06
URL: http://ojma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0